♥Super Junior♥

Wednesday, December 18, 2013

Maaf ="( part 1

Awak. saya nak minta maaf sebab tinggalkan awak. Sebab saya tinggalkan awak bukan kerana saya ade laki lain dan bukan sebb duit. awk tau sy lebih dri org lain. awk sendiri tau sy bukan jenis yg mcm tu. tapi saya buat smua ni untuk awk.Saya rase saya banyak membebankan awak. Awak adik bradik ramai. Family awk susah. Awak kena cari duit untk tolong mak awk.dengan adanye saya disisi awk. sy akan membebankan awak. kalau saya ade awak kena sentiasa top up untuk mesej sy. awk kena simpan duit untk selalu keluar dengan sy. Mesti ade niat dihati awak untk belikan barang untk sy kan? kalau saya takde duit top up, duit keluar and duit yang awak nak beli nrg untk sy tu. awak boleh simpan and bantu family awk and tolong mak awk kan. duit selebihnya awak boleh saving untk pelajaran and mase depan awk. sy taknak menambahkan beban awk. sy taknak awk susah. sy taknak awak kena fikirkan masalah family, masalah duit and pasal saya. Betul awk mungkin akan cakap sy tak membebankan awk. tapi saya rase serba salah. dan kalau sy still stay dengan awk. sy rase saya sgt jahat dan kejam. dan tak reti timbang rase. sy nak awk focus pd family and study awk dulu. awk ubah nasib diri awk dan family awk. kalau smua dah stable. ade jodoh insyaAllah kita akn bersatu.saya tau awk jenis yang tak boleh focus dua bnde dlm satu mase. klu sy ade. bukan sje awk pkir 2 bnde dlm stu mase malh 3 bnde dlm 1 mase. psl sy, study and family. saya korbankan cinta saya hanya untk mase depan awk. awak sebenarnye tak perlu explain kat saya pasal masalah kewangan family awk tu. sebab awak tak cakap pun saya dh tau. kerana kita hadapi masalah yang same. saya tak pernah cakap kan. maaf saya tak dapat nak cakap dengan sesape. kalau member2 yang tau pun sebb dorg faham sendiri. saya faham bila kite takde duit nak makan, takde duit nak top up. nak tmbg bas pun kena korek2 kalau jumpe duit. nak duit untk top up pun kena minta belas kasihan adik bradik. dan kalau boleh kite taknak susahkan adik bradik. kite nak pakai duit kite sendiri. sy tau. dan sy faham ape yg awk rase. sebab sy mengalami benda yang same mcm awak alami. sebab tu saya tau kalau dalam hidup awak, dalam fikiran awk bertambahnye sy. akan rase beban. sy yakin awk mesti fikir nak sentiase topup sebb awk nak care pasal sy. and awk mesti nak slalu keluar dengan sy sebab awk rindukan sy. duit2 tu dari awak bazir kat sy better awk bg mak awk and selebihnye saving. sy buat smua ni kerana awk. kerana saya sayangkan awk. kerana sy cintakan awk. dan sy taknak dan tak suka tengok awk susah. tengok awk sedih and tak happy. sy harap awk faham. dan hormat keputusan yang saya buat. sy nak kite jadi sahabat mcm dulu. awk takyah nak slalu sgt topup untk msg dengan sy. awk takyah keluar dengan sy. sbb bile kite sahabat kalau awk jrg msg and keluar dgn sy pun. sy tak kesah and sy tak mengharap sbb kite bukan couple, tung atau suami isteri untk sy marah awk. tp kalau kite ade hbgn bile awk lame tak msg and lame tak keluar dgn sy, sy terseksa dan sy akan mengaharap tinggi dekat awk. dan kite akan keep on bergaduh bnde yg same. dan sy keep on akan membebankan awk dengan duit. kite same2 susah. sy faham. jadi. for the time being. kite focus pd family and study kite. kite ubah nasib family kite dulu. tp kalau dalam mase kite tgh menjadi sahabat ni. awak suka,sayang and jatuh cinta dengan org lain. sy akan redha. dan kalau bnde yg same jadi kat sy. sy harap awk pun redha. awk jangan risau. even kite dh jadi sahabat. awk still boleh contact sy mcm biase. awk still boleh care psl sy mcm biase. begitu juga sy. lepas kite dh ubah nasib family kite time tu kalau ade jodoh insyaAllah kite akan bersatu kembali dan kekal hingga akhir hayat. awak percaya pada ketentuan Allah ye. lepas awk. sy tak rase nak couple atau tung dengan sesape. kalau ade jodoh sy nak kawin terus. sebab sy malas nak fikir. sy nak kawn je dengan smua org. so awk jangan risau slagi sy belum bergelar isteri sesape sy takkan jatuh ketgn sesiapa. dan selagi saya tak bergelar isteri sesape. insyaAllah kalau awk cukp duit. kite boleh kawin juga(tp slps awk ubah nasib family awk)
jadi sy harap awk hormat keputusan sy. sy minta maaf sbb terpaksa tinggalkan awk. I LOVE YOU SO MUCH MUHD DAUD BIN ABU HASSAN!! 

No comments:

Post a Comment