♥Super Junior♥

Wednesday, December 4, 2013

Back to reality

Dapatkah aku seorang lelaki yang tiba tiba boleh muncul ketika aku ditimpa masalah even aku tak pernah bagitahu dia pun yang aku ade masalah. 
Dapat ke aku lelaki yang boleh bersama dengan aku susah dan senang even aku tak bagi tahu pun yang aku tengah happy or tengah sedih.
Mungkin kah seorang lelaki akan muncul dengan tiba tiba ketika aku memang perlukan seorang teman?
Aku masih fikirkan sama ada benda tu akan terjadi pada aku or tidak. 
Sometimes bila to many movie,drama series yang i watched and to many novels that i read benda tu like bagi influence kat aku. Boleh ke aku jadi macam gadis2 yang beruntung yang ade dalam novels2 and movie2 tu?
Sometimes i think it's impossible for me to happen. Yela. macam mustahil and tak munasabah. Ke aku ni terlampau perasan mcm SHILA AMZAH? hmmmm... Bila difikirkan balik. Better aku berpijak di bumi yang nyata sebelum aku continue the fantasy that i made kan.

Last word for today.
PRAY FOR THE BEST!
XOXO
QUE LEYA

No comments:

Post a Comment